Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 16:43 - Очакване на неочакваното
Автор: dedication Категория: Изкуство   
Прочетен: 705 Коментари: 0 Гласове:
0



Мили мой Непознат,

Пиша ти с цялата си любов, която блика от дъното на сърчицето ми малко, което трепка възбудено при мисълта за теб. Драги мой Непознт всяка вечер всеки ден мисля аз за теб
в главата ми въртиш и събираш целия ми свят в себе си.
Толкова много те обичам че дори бих си обръснала главата или
поне краката... Липсваш ми Непознати мой наистина ми липсваш. Снощи гушках аз мойта мечка и исках да си ти та кръстих я Непознат на теб кръстих я.

Скучно е напоследък без теб, но пък и нямам време да те мисля много много. Аз добре я карам даже много добре си я карам от време на време спирачките правят проблеми, но още
си карам трабанчето. Ти не тъжи за мене аз ще се върна ако трябва и с колело. Тук при ескимосите е хубаво дано не ми замръзне веригата дано. Ботуши от морж направих си(сякаш себеподобно убих) с размери на морж съм и аз но ти не тъжи
карам колело всеки ден и трабанта бутам през ден.


Ще приключвам писмото си аз любовно. Дано си разбрал че за тебе аз копнея, всичко бих дала за теб, но за мислене време си нямам за писма също. Само едно запознанство ни дели с теб Непознати мой приятел, та я ела да се запознаем и да си улесним живота иначе толкова сложен.


С любов Нанук



Тагове:   очакване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dedication
Категория: Поезия
Прочетен: 54378
Постинги: 36
Коментари: 0
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930